Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Październik 2022

W pierwszym tygodniu dowiedzieliśmy się, czym jest sad. Poznaliśmy literę o, O, jak owoce. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę o na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się kreśli nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy nazwy wielu owoców i bawiliśmy się w rozpoznawanie ich bez udziału wzroku. Poznaliśmy liczbę 1, a także jej zapis graficzny, czyli cyfrę 1. Odpowiadaliśmy na pytania: ile jest elementów, oraz który z kolei jest wskazany element.

W drugim tygodniu dowiedzieliśmy się, czym jest ogród i czym różni się od sadu. Rozmawialiśmy o tym, na czym polega troszczenie się o innych. Utrwalaliśmy umiejętność określania prawej i lewej strony ciała. Poznaliśmy literę a i A, jak aparat. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę a na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się kreśli nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy nazwy wielu warzyw i bawiliśmy się w rozpoznawanie ich bez udziału wzroku. Dowiedzieliśmy się, jak różnie rosną warzywa. Przeprowadziliśmy eksperyment z czerwoną kapustą. Poznaliśmy wiersz J. Brzechwy pt. „Pomidor”. Podjęliśmy próby opisywania własnymi słowami smaków warzyw.

W trzecim tygodniu dowiedzieliśmy się, jakie zwierzęta mieszkają w parku, a jakie w lesie. Rozmawialiśmy o tym, jak należy zachowywać się w parku i w lesie. Słuchaliśmy nagrań z odgłosami lasu. Poznaliśmy literę i, I, jak igła. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę i na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się pisze nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy liczbę 2, a także jej zapis graficzny, czyli cyfrę 2. Odpowiadaliśmy na pytania: ile jest elementów, oraz który z kolei jest wskazany element. Wybraliśmy się na spacer do parku żeby obserwować zmieniającą się przyrodę i pozbierać skarby jesieni.

W czwartym tygodniu zastanawialiśmy się nad zmianami w przyrodzie, rozmawialiśmy o tym, jak pogoda może wpływać na nasz nastrój i samopoczucie. Trenowaliśmy, jak wspierać smutną koleżankę czy kolegę. Poznaliśmy literę e, E jak ekran. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę e na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się pisze nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy wiersze W. Chotomskiej „Smutny pan” i „Deszczowe zwierzaki” D. Gellner. Segregowaliśmy ubrania z podziałem na pory roku, w których się ich używa. Poznaliśmy liczbę 3, a także jej zapis graficzny, czyli cyfrę 3. Odpowiadaliśmy na pytania: ile jest elementów, oraz który z kolei jest wskazany element. Powtarzaliśmy nazwy dni tygodnia. Dowiedzieliśmy się czym jest święto Halloween oraz wykonywaliśmy różne zadania matematyczne, które doprowadziły nas do skarbu.

Dodatkowo w każdy wtorek i czwartek uczestniczyliśmy w warsztatach tanecznych, a w każdy piątek odwiedzały nas puchate alpaki.

Braliśmy udział w warsztatach Fundacji Szkatułka z których dowiedzieliśmy się czym jest impresjonizm, oraz malowaliśmy swój własny obraz impresjonistyczny. Na drugich warsztatach przybliżyliśmy sobie temat migracji ptaków. Uczestniczyliśmy w zajęciach sportowo- piłkarskich oraz zajęciach budowania z klocków Lego.