Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Październik 2022

W pierwszym tygodniu dowiedzieliśmy się, czym jest sad. Poznaliśmy literę o, O, jak owoce. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę o na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się kreśli nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy nazwy wielu owoców i bawiliśmy się w rozpoznawanie ich bez udziału wzroku. Poznaliśmy liczbę 1, a także jej zapis graficzny, czyli cyfrę 1. Odpowiadaliśmy na pytania: ile jest elementów, oraz który z kolei jest wskazany element.

W drugim tygodniu dowiedzieliśmy się, czym jest ogród i czym różni się od sadu. Rozmawialiśmy o tym, na czym polega troszczenie się o innych. Utrwalaliśmy umiejętność określania prawej i lewej strony ciała. Poznaliśmy literę a i A, jak aparat. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę a na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się kreśli nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy nazwy wielu warzyw i bawiliśmy się w rozpoznawanie ich bez udziału wzroku. Dowiedzieliśmy się, jak różnie rosną warzywa. Przeprowadziliśmy eksperyment z czerwoną kapustą. Poznaliśmy wiersz J. Brzechwy pt. „Pomidor”. Podjęliśmy próby opisywania własnymi słowami smaków warzyw.

W trzecim tygodniu dowiedzieliśmy się, jakie zwierzęta mieszkają w parku, a jakie w lesie. Rozmawialiśmy o tym, jak należy zachowywać się w parku i w lesie. Słuchaliśmy nagrań z odgłosami lasu. Poznaliśmy literę i, I, jak igła. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę i na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się pisze nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy liczbę 2, a także jej zapis graficzny, czyli cyfrę 2. Odpowiadaliśmy na pytania: ile jest elementów, oraz który z kolei jest wskazany element. Wybraliśmy się na spacer do parku żeby obserwować zmieniającą się przyrodę i pozbierać skarby jesieni.

W czwartym tygodniu zastanawialiśmy się nad zmianami w przyrodzie, rozmawialiśmy o tym, jak pogoda może wpływać na nasz nastrój i samopoczucie. Trenowaliśmy, jak wspierać smutną koleżankę czy kolegę. Poznaliśmy literę e, E jak ekran. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę e na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Dowiedzieliśmy, jak się pisze nową literę – małą i wielką. Poznaliśmy wiersze W. Chotomskiej „Smutny pan” i „Deszczowe zwierzaki” D. Gellner. Segregowaliśmy ubrania z podziałem na pory roku, w których się ich używa. Poznaliśmy liczbę 3, a także jej zapis graficzny, czyli cyfrę 3. Odpowiadaliśmy na pytania: ile jest elementów, oraz który z kolei jest wskazany element. Powtarzaliśmy nazwy dni tygodnia. Dowiedzieliśmy się czym jest święto Halloween oraz wykonywaliśmy różne zadania matematyczne, które doprowadziły nas do skarbu.

Dodatkowo w każdy wtorek i czwartek uczestniczyliśmy w warsztatach tanecznych, a w każdy piątek odwiedzały nas puchate alpaki.

Braliśmy udział w warsztatach Fundacji Szkatułka z których dowiedzieliśmy się czym jest impresjonizm, oraz malowaliśmy swój własny obraz impresjonistyczny. Na drugich warsztatach przybliżyliśmy sobie temat migracji ptaków. Uczestniczyliśmy w zajęciach sportowo- piłkarskich oraz zajęciach budowania z klocków Lego.