Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze na styczeń dla Raczków

Tematy  kompleksowe:

  1. Płynie czas.
  2. Młodsi i starsi.
  3. Sport to zdrowie.
  4. Dbam o zdrowie.

Zamierzenia  wychowawczo – dydaktyczne:

  • Poznanie, na podstawie wiersza, czym jest szacunek, poznanie wartości „szacunek” na podstawie przykładów,
  • rozwijanie ekspresji słownej i wrażliwości na potrzeby innych,
  • poznanie zjawisk rytmicznie występujących w przyrodzie (dzień – noc), dostrzeganie rytmu dzień – noc, poznanie cech pór roku i zjawiska ich rytmiczności,
  • rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem,
  • wdrażanie do uważnego słuchania i reagowania na polecenia,
  • poznanie poszczególnych etapów życia człowieka,
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania różnic w wyglądzie osób w różnym wieku,
  • rozwijanie wrażliwości muzycznej i aktywnego słuchania muzyki,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie empatii w stosunku do wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku,
  • kształtowanie umiejętności wypowiadania się na określony temat,
  • kształtowanie pozytywnych cech charakteru,
  • rozwijanie mowy komunikatywnej,
  • rozwijanie koordynacji ruchowo-słuchowo-wzrokowej,
  • poznanie pojęcia „para”,
  • rozwijanie umiejętności logicznego myślenia,
  • rozwijanie umiejętności sprawdzania liczebności zbiorów poprzez łączenie ich elementów w pary,
  • rozwijanie motoryki małej,
  • poszerzanie wiadomości na temat zdrowia jako wartości,
  • wdrażanie do dbania o własne zdrowie, uwrażliwienie na konieczność dbania o higienę osobistą,
  • rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni,
  • doskonalenie umiejętności przeliczania,
  • utrwalanie wiadomości na temat form aktywnego spędzania czasu zimą (na podstawie piosenki),
  • rozwijanie pamięci słuchowej i wzrokowej,
  • poznanie wartości „zdrowie” na przykładzie opowiadania,
  • poznanie zawodu farmaceuty i jego miejsca pracy,
  • rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego,
  • poznanie pojęcia „taniec” i kroków do „Polki kłanianki”,
  • poznanie składowych piramidy zdrowia.