Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Plan pracy na styczeń 2025 dla Żółwików

Tematy  kompleksowe:
  1. Nadchodzi Nowy Rok.
  2. Sporty zimowe.
  3. Dzień Babci i Dziadka.
  4. Karnawał.
Zamierzenia  wychowawczo – dydaktyczne:

Przygotowanie do nauki czytania:

  • Kształtowanie nawyku czytania książek.
  • Rozwijanie umiejętności analizy i syntezy sylabowej oraz czytania globalnego.
  • Doskonalenie analizy i syntezy głoskowej.
  • Rozwijanie umiejętności uważnego słuchania tekstu literackiego i budowania wypowiedzi na jego temat.
  • Poszerzanie kompetencji językowych - tworzenie rymów.
  • Poznawanie litery l, L, u, U, s, S, b, B.

Edukacja matematyczna:

  • Utrwalanie stosunków przestrzennych oraz cech wielkościowych.
  • Doskonalenie liczenia na konkretach, w tym na materiale naturalnym.
  • Kształcenie umiejętności porównywania liczebności i budowania figur przestrzennych.
  • Doskonalenie umiejętności odwzorowywania kształtu figur geometrycznych.
  • Rozpoznawanie i pisanie po śladzie cyfry 7, 8, 9 i 0.

Edukacja przyrodnicza:

  • Zachęcanie do wykonywania prac plastyczno-technicznych z wykorzystaniem materiału przyrodniczego.
  • Zachęcanie do przeprowadzania eksperymentów i wyciągania z nich wniosków.
  • Zapoznanie z oznakami zimowej pogody.
  • Zapoznanie z cyklicznością, charakterystyką pór roku i nazwami miesięcy.

Przygotowanie do nauki pisania:

  • Rozwijanie motoryki małej.
  • Ćwiczenia grafomotoryczne.
  • Prace plastyczne i techniczne.
  • Pisanie liter po śladzie w liniaturze.

Edukacja zdrowotna:

  • Poranne i popołudniowe ćwiczenia gimnastyczne.
  • Kształtowanie postawy proekologicznej, otwartej na dobra natury.
  • Wdrażanie do prawidłowych nawyków żywieniowych.

Edukacja muzyczna:

  • Wyrażanie ekspresji twórczej, nauka piosenki powitalnej, poruszanie się w rytmie muzyki, uważne słuchanie i odtwarzanie rytmów.
  • Wyrażanie radości z zabaw ruchowych do muzyki.
  • Poznanie wybranych utworów z repertuaru muzyki klasycznej.
  • Kształtowanie umiejętności wokalnych i poczucia rytmu.
  • Poznanie melodii samby brazylijskiej.

Preorientacja zawodowa:

  • Zapoznanie dzieci z osobami uprawiającymi sporty zimowe.
  • Kształtowanie postawy pracy i motywacji do działania.
  • Pobudzanie i rozwijanie zainteresowań.
  • Stymulowanie pro-zawodowych marzeń.