Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Plan pracy na luty

Tematy kompleksowe: 
  1. Wszystko jest muzyką.
  2. Pod ziemią, pod wodą.
  3. W kosmosie.
  4. Prehistoryczny świat.
Przygotowanie do nauki czytania:
  • Poznanie kształtu liter: n, N, w, W, p, P, j, J (przypomnienie, doskonalenie umiejętności, rozpoznawanie liter drukowanych i pisanych).
  • Doskonalenie słuchu fonematycznego i świadomości fonologicznej.
  • Dokonywanie analizy sylabowej i głoskowej.
  • Wyszukiwanie poznanych liter w tekstach drukowanych.
  • Czytanie sylab otwartych, złożonych z poznanych już liter.
  • Układanie sylab i prostych wyrazów z poznanych liter.
  • Doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem.
  • Kształtowanie umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami na określony temat.
Edukacja matematyczna:
  • Rozpoznawanie i pisanie po śladzie liczby 10.
  • Określanie aspektu kardynalnego, porządkowego i miarowego liczby 10.
  • Określanie aspektu kardynalnego, porządkowego i miarowego poznanych cyfr.
  • Rozwijanie logicznego myślenia.
  • Rozwijanie umiejętności rozwiązywania zadań z treścią (dodawanie i odejmowanie).
  • Stosowanie znaków +, -, =.
  • Doskonalenie umiejętności przeliczania i porównywania liczby elementów.
  • Doskonalenie orientacji przestrzennej.
Przygotowanie do nauki pisania:
  • Kształtowanie sprawności manualnej.
  • Wyrabianie ogólnej sprawności ruchowej dzieci.
  • Zachęcanie do starannego wykonywania prac plastyczno - technicznych.
  • Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej.
  • Rysowanie po śladzie.
  • Pisanie liter i cyfr po śladzie.
Współpraca z rodzicami:
  • Wyjaśnianie spraw i utrzymywanie wzajemnych kontaktów.
  • Zapraszanie rodziców do prowadzenia zajęć dla dzieci.
Edukacja przyrodnicza:
  • Wzbogacanie wiadomości na temat bogactw naturalnych.
  • Wzbogacanie wiadomości na temat podwodnych zwierząt.
  • Wzbogacanie wiadomości na temat planet w Układzie Słonecznym.
  • Wzbogacanie słownictwa, rozwijanie ciekawości poznawczej.
  • Zaciekawienie historią, zawodem paleontologa i archeologa, wzbogacenie słownictwa.
  • Wzbogacanie wiadomości na temat dinozaurów.
Praca nad emocjami i rozwojem społecznym:
  • Utrwalenie nazw emocji.
  • Kształtowanie umiejętności rozróżniania i nazywania różnych emocji oraz nastrojów.
  • Rozwijanie umiejętności współpracy.
  • Doskonalenie umiejętności uważnego słuchania innych.
  • Walentynki grupowe – doskonalenie umiejętności okazywania uczuć, integrowanie grupy przedszkolnej.